Thursday, October 23, 2014

Briewe oor ewolusie en dewolusie

Hier is nog twee briewe aan koerante

Evolusie in skole, Brief aan Rapport
Moet evolusie nou in skole aangebied word of nie? Dames van die VF+ het bedenkinge daaroor uitgespreek, terwyl dr. Albert Alberts in Rapport  van 30 Augustus daarop gereageer het. Hy het sterk standpunt daarvoor ingeneem en alternatiewe beskouings afgemaak as aapstreke. Hy het ook aangedui dat, in Amerika, evolusie onderrig in skole vroeër verbied was, maar met wetgewing in 1958 is gepoog om wetenskap onderrig drasties te verbeter  en tegelyk moes evolusie ook weer aangebied word.
Dit is interessant om nou te kyk wat in Amerikaanse skole gebeur het. Die sekretaris van onderwys (publieke skole) in Amerika het in 1989 verklaar: “. . . Een uit elke vier Hoërskool leerders verlaat die skool voor die finale eksamens—bykans ’n miljoen. ’n Ander kwart—nog ’n miljoen—wat wel Hoërskool standerds voltooi het, is funksioneel ongeletterd wanneer hulle hul diplomas ontvang. Dus, helfte van die 18-jariges in hierdie land (VSA) het nie geslaag om basiese taal-, wiskunde- en analitiese vaardighede te bemeester nie. ’n Miljoen “dropouts” hier ’n miljoen funksionele ongeletterdes daar, elke jaar,” [soos aangehaal in ‘7 men who rule the world from the grave,’ bl. 172, deur Dave Breese]. Die hoof oorsaak was waarskynlik wat aangebied is, maar veral ook die onderrig metodes van John Dewey, die evolusionis.
Om nou die standpunt oor evolusie in skole hier by ons te beskou, is dit nodig om eers te sê wat evolusie is. Eerstens: Makro evolusie, of kortweg evolusie,  gaan van die aanname uit dat verandering vanaf laer lewens ordes na hoër ordes kan plaasvind. Anders gestel:  mense is maar net die produk van ewekansige mutasies plus natuurlike seleksie.  Tweedens: Daar kan natuurlik veranderings (verbetering of agteruitgang) binne soorte plaasvind a.g.v. natuurlike seleksie en/of mutasies.
Daar behoort geen probleem te wees met die aanbied van laasgenoemde nie want alle individue binne ’n soort het dieselfde soort databank van biologiese inligting. Baie mense glo egter nie dat ewolusie (die eerste soort) waar is nie. Hulle vrees die invloed van sulke leer materiaal op hul kinders. As dit eensydig aangebied word asof dit wetenskaplike waarheid is, sal dit groot oorredingskrag hê en kan veroorsaak dat kinders wegdryf van hulle geloof en ankers ( in God). Verder neig dié evolusie om  morele waardes af te takel en die waardigheid van mens-lewens te minag. In die vorige eeu het evolusie-gelowige kommuniste, bv. bykans 100 miljoen weerlose mense vermoor.
Dr. Willem van Heerden

Ek het na die brief geplaas is daaraan gedink dat die Kommuniste baie erger te kere gegaan het as wat ek hier geskryf het. Daar is heelwat meer mense vermoor, deur hulle in werkerskampe te gebruik en uit te honger, so op verskillende maniere. Polpot van Kambodieë het ’n derde van die mense in sy land doodgemaak!


Devolusie eerder as Evolusie
Die oorsprong van lewe is biologiese inligting, inligting wat bv. spesifiseer dat ’n mens is wat hy is. Daar is meer inligting hiervoor nodig as bv. wat nodig is vir ’n gogga om ’n gogga te wees. Dis soos wat daar meer inligting nodig is om ’n vliegtuig te bou as om, sê  maar, ’n ploeg te bou.
Sovêr dit lewende wesens op aarde betref, is nog nooit gevind dat inligting kan vermeerder, sodat ’n ingewikkelder klas lewe uit ’n laer vorm van lewe kan ontwikkel nie. Evolusie van een soort na ’n volgende is dus nie moontlik nie.
Wat meer is. Daar is gevind dat daar foute plaasvind met die oor kopiëring van inligting van een geslag na die ander. In elke geslag van mense is daar sowat 100 klein mutasies (foutiewe oordrag van inligting), wat in sigself nie beduidend is nie, want daar is massas inligting. Maar, op die langtermyn, met die kumulatiewe effek, gaan die mens-geslag agteruit. Dit lyk ook soms so, as mens rondom jou kyk en vele mense sien wat gestremd is. Statistieke wys ook dat dit toeneem. Dis dus in werklikheid die teenoorgestelde van evolusie, dis devolusie. Lees in die verband: Genetic Entropy, and the mystery of the Genome, deur dr. J.C. Sanford.
Dr. Willem van Heerden 

No comments:

Post a Comment